Din ce cauză tot mai mulți clienți de abonamente mobile migrează

02 Jan 2024

Din ce cauză tot mai mulți clienți de abonamente mobile migrează în zona PrePay?


Cred că mulți dintre noi am observat acest aspect în ultimii ani, o migrare accentuată din zona de abonamente în zona cartela PrePay. Oamenii pur și simplu nu mai doresc abonamente și dacă stăm să analizăm puțin situația, nu este vorba despre un singur motiv, ori o singură cauză pentru care se întâmplă acest fenomen. Haideți să discutăm detaliat despre motivele principale pentru care clienții de abonamente doresc să treacă pe cartelă PrePay. 


Din ce cauze tot mai mulți clienți de abonamente mobile migrează în zona PrePay 


1. Beneficiile la cartelă sunt uneori mai numeroase decât la abonament. Nu mică mi-a fost mirarea să observ faptul că la o opțiune de 7 euro pe PrePay există mai multe minute naționale decât la un abonament de valoare similară. La fel se întâmplă și cu internetul, și cu aproape tot ce înseamnă beneficii, cu excepția roaming-ului. Păi acestea fiind spuse, de ce ar continua cineva pe abonament din moment ce la cartela PrePay are beneficii mai avantajoase? 


2. Prețul pentru o reîncărcare Orange, Vodafone sau Telekom este mai mic. Abonamentele care sunt cu adevărat utile, adică cele care au beneficii interesante pornesc de la 8-10 euro în sus. Ei bine, la cartela PrePay chiar și la 5-6 euro găsești o extraopțiune care să-ți satisfacă toate cerințele, care să includă internet suficient, minute naționale suficiente și așa mai departe, indiferent că aparții de Vodafone, Orange sau Telekom.


3. Cartela PrePay oferă libertate deplină, nu este pe bază de contract. 24 de luni este o perioadă destul de lungă, cred că putem fii cu toții de acord asupra acestui aspect. Sunt 2 ani timp în care nu poți renunța la abonament fără să plătești niște taxe suplimentare. La cartela PrePay nu există contracte, dacă azi nu mai ești mulțumit de serviciile Vodafone, în 3 minute poți merge la un punct de lucru Orange și poți cumpăra o cartelă PrePay Orange. 


4. Procesul de portare se poate realiza în maxim câteva ore de la depunerea cererii. Portarea de la un operator la altul este un procedeu super simplu de dus la bun sfârșit dacă ești pe cartelă PrePay. Pe abonament, procesul de portare nu poate începe decât în momentul în care ai terminat de achitat absolut tot ce ai de achitat spre compania de telecomunicații de care aparții. Sau te poți porta abia la finalul celor 24 de luni de contract. 


5. Nu există surprize neplăcute legate de facturare, întrucât nu există factură. Cred că toți cei care am avut abonamente la un operator de telefonie mobilă în România ne-am trezit cel puțin o dată în cei 2 ani de contract, cu niște facturi mult mai mari decât normal. Și ca să aflăm despre ce este vorba, a trebuit să trecem prin Furcile Caudine, să stăm zeci de minute cu roboții prin Call Center și așa mai departe. La PrePay nu ai facturi!!!


6. Beneficiile nu sunt limitate pe motiv că ai făcut abuz de ele. Una dintre cele mai enervante situații care se poate întâmpla la abonament, și mulți dintre noi am pățit-o, este limitarea beneficiilor de către operator, în cazul în care acesta consideră faptul că abuzezi de rețea. Mie mi s-a întâmplat chestia asta când aveam abonament la Telekom și aveam o perioadă în care vorbeam cu cineva foarte mult la telefon, ore întregi în fiecare zi. M-am trezit dintr-o dată că nu mai puteam să efectuez apeluri de pe telefon, deși abonamentul era plătit la zi. A trebuit să vorbesc la Call Center să dea drumul la beneficii și mi-au explicat acolo cum stă treaba. La cartela PrePay nu există asemenea limite. 

Serviciile Incarca.ro sunt furnizate de Casier Total - plati facturi / prepay / roviniete