Intrebari frecvente

Incarca.ro este un sistem sigur si rapid de incarcare - reincarcare electronica a cartelelor prepay - prepaid pentru operatorii principali de telefonie mobila din Romania: Vodafone, Orange si Telekom.

Incarcarea electronica pe siteul Incarca.ro presupune sa urmezi cativa pasi simpli care dureaza nu mai mult de cateva minute, incluzand modulul de plata:

  • selecteaza operatorul Vodafone, Orange sau Telekom;
  • alege tipul de reincarcare - direct (automat) sau cu cod PIN (pe care il tastezi personal), optiuni cu minute, internet etc;
  • alege suma cu care doresti sa incarci cartela telefonului tau mobil si introdu numarul CORECT de telefon si adresa de email (atentie: pe ea vei primi confirmarea comenzii, a platii, factura fiscala si codul PIN - daca e cazul);
  • nu uita sa citesti si sa confirmi “Termenii si conditiile” legate de serviciile de reincarcare Orange, Vodafone sau Telekom;
  • apasa butonul “INCARCA” care te va trimite in pagina urmatoare. Aici poti revizui optiunile introduse si le poti corecta daca e cazul;
  • cand toate datele sunt corecte, apasa butonul “PLATESTE”, care te trimite in modulul securizat PayU.

Urmeaza toate instructiunile si totul va decurge fluent si rapid. Procedura de reincarcare Vodafone, Orange sau Telekom se confirma de obicei instant. Pe adresa e-mail vei primi mesajele mentionate mai sus iar cand procedura s-a incheiat, va aparea mesajul “COMANDA FINALIZATA! VA MULTUMIM!” semn ca totul a decurs bine.

Daca in vreun moment intampini nedumeriri si nu primesti vreunul dintre mesaje, contacteaza cat mai curand Serviciul Suport Incarca.ro. Unul dintre operatorii nostri te va contacta sa iti ofere informatii despre statusul comenzii in cel mai scurt timp.

In mod obisnuit aproximativ 2-3 minute. Prin exceptie plata cu carduri bancare emise in afara tarii poate intarzia confirmarea de plata din partea procesatorului de plati online.
De obicei codul de reincarcare electronica este livrat imediat direct pe adresa ta de email.
  • mesajul "NE PARE RAU, COMANDA DVS NU S-A FINALIZAT" semnaleaza faptul ca a aparut o eroare in modulul de plata online; pot fi cauze tehnice, sistem supra-aglomerat, conexiune internet intrerupta sau alte cauze externe.
  • mesajul "NE PARE RAU, COMANDA DVS NU S-A FINALIZAT. EROARE IN PROCESAREA COMENZII" indica o eroare la nivelul procesarii de catre furnizorul de servicii de reincarcare online - Telekom, Orange sau Vodafone. Asteptati cateva minute si apoi reluati procedura sau contactati Serviciul Suport prin intermediul formularului de Contact.

Site-ul Incarca.ro ofera posibilitatea incarcarii creditului cartelei tale prepaid prin varianta directa (automata) pentru care vei primi imediat un mesaj pe telefonul mobil de la operator sau prin varianta cu cod PIN (pe care il tastezi personal urmand instructiunile din e-mail).

Pentru verificari suplimentare:

  • reincarcare Vodafone - apeleaza gratuit *222
  • reincarcare Orange - apeleaza gratuit *133#
  • reincarcareTelekom - apeleaza gratuit 1234
  • Daca ai adresa de e-mail de Yahoo, mesajul cu codul PIN va merge de cele mai multe ori in BULK sau SPAM, din cauza faptului ca adresa de expeditie trimite foarte multe mailuri si e interpretata in mod eronat drept purtatoare de spam;
  • Pentru cartelele NEACTIVATE TELEKOM – activarea lor nu se poate face online, doar la puncte de vanzare Telekom;
  • Operatorul ORANGE nu permite reincarcarea succesiva a aceleiasi cartele in decurs de 10 minute. A doua operatiune se va solda cu eroare; de aceea, daca doresti inca o incarcare de credit, reia procedura dupa 10 minute de la cea anterioara. Solicita ajutorul nostru prin formularul de Contact in orice situatie neclara;
  • Periodic, operatorii de telefonie mobila isi fac update-uri, fapt ce implica o oarecare intarziere, in general de cateva minute, in livrarea serviciului solicitat;
  • In general, la plasarea comenzii, unii utilizatori nu sunt atenti la produsul pe care il selecteaza din lista crezand ca si-au selectat reincarcare directa,in loc de cea cu cod PIN si evident nu isi verifica casuta de e-mail in care le-a fost livrat voucherul. Mare atentie la cum introduceti coordonatele comenzii de reincare Orange, Vodafone sauTelekom online.