Telekom România a obținut aproape 500.000 de clienți noi în 2022

24 Feb 2023

Telekom România a obținut aproape 500.000 de clienți noi în 2022, dar veniturile au scăzut cu 3%.


Telekom Mobile a avut venituri totale de 306,4 milioane de euro, dar acestea au scăzut cu 2,9% față de anul trecut. În schimb, compania a înregistrat o creștere de 12,9% a numărului de abonați și utilizatori de cartele preplătite, adică aproape jumătate de milion de noi utilizatori ai serviciilor mobile.


La finalul anului 2022, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonați și 2,31 milioane de utilizatori prepaid, ceea ce reprezintă o creștere față de anul precedent. Peste 80% dintre clienții care au interacționat cu Telekom sunt foarte mulțumiți de serviciile primite, ceea ce confirmă că strategia companiei este una corectă.


Telekom Mobile a investit constant în rețeaua 4G / 4G+ și a extins acoperirea pentru serviciile de date. Compania a început și lucrările de conectare a stațiilor de bază la panouri fotovoltaice, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Deja peste 15% din stațiile de bază ale Telekom Mobile sunt echipate în acest mod.


Calitatea rețelei Telekom Mobile s-a îmbunătățit în 1.200 de localități cu 10,6 milioane de locuitori în ultimul an, iar acoperirea 4G a depășit 98% din populație. În plus, în august 2022, Telekom Mobile a introdus apelurile de voce VoLTE (4G).


Deutsche Telekom, brandul din spatele reincarcare Telekom Romania Mobile, a fost evaluat drept cel mai valoros brand din Europa și a fost plasat pe poziția a 11-a la nivel mondial în raportul întocmit de compania Brand Finance Global 500. Valoarea mărcii Telekom a crescut cu 5% față de anul precedent și cu 58% față de 2020.